הצלחת מאמצי שיווק הנדל"ן כרוכים באופן ההתקשרות העסקית.
ממש כפי שחנות קטנה, ייחודית, אישית מאוד ומקצועית – מכונה בוטיק, כך אוכל גם אני לכנות את סוג השירות שלי כתיווך בוטיק. המון תשומת לב מושקעת בשיווק ובניהול המכירה. שיווק הנכסים בבלעדיות על פי תוכנית מובנית מהווה דוגמא לנהלי המשרד המובנים, השגורים, אולם הקמפיין השיווקי אינו אחיד והוא מותאם לסוג הנכס: פרויקט דירות יוקרתי ישווק באופן שונה מבית מידות לשימור בשכונה ותיקה. בנוסף, הניהול האישי של המכירה ומחויבותי להצלחה מגובים תמיד בהשקעה של משאבים רבים – מרץ, זמן וכסף.
שיווק נכסים בבלעדיות
מסירת הנכס האישי שלנו לטיפול בלעדי של סוכנות נדל"ן מובילה מלווה לעיתים בחששות כבדים המבוססים על שמועות וניסיון אישי לא מוצלח. מכרים שנכוו מהתקשרות עסקית לא מוצלחת נוטים להשחיר תחום שלם של עשיה.
מתווך טוב מבין אנשים. את צרכיהם. מתווך טוב יודע להגיע לבסיס הרצונות ולעזור באמת בגישור הפערים. מתווך באופן שאני מכיר הוא רב פעלים – מחזיק קשרים טובים עם מתווכים סביבו, משכיל ומיומן ברזי המו"מ, בעל אמצעים ועובד עם ספקים במגוון עצום של תחומים. דפוס, אינטרנט, שילוט, קמפיינרים, פרסום ומדיה.
מתווך טוב בונה סביבו מערך שיתמוך בקמפיין השיווקי שהוא אחראי עליו ובעיקר ידע להחזיק בתפקיד יקר הערך של מכירת הנכס היקר מכל;
זו לדעתי ההגדרה של משרת אמון. כללי ההתקשרות בהסכם הבלעדיות פשוטים ומעוגנים בחוק המתווכים. על פי החוק תוקף ההסכם מוגבל לחצי שנה, כאשר בתקופה זו מתחייב סוכן הנדל"ן למספר פעולות שיווקיות פרטניות לנכס המדובר. בתמורה לכך, בכל מקרה שבו יימכר הנכס במהלך תקופת ההסכם, יהיה זכאי הסוכן לקבלת שכר טרחה.
קמפיין פרסום ייחודי לכל סוג נדל"ן
בקמפיין שיווקי למכירת נכס בבלעדיות נלמדים מאפייני הנכס וסביבתו על בוריים, מושקעים משאבים בהכנתו לקראת כל ביקור, מעודכנים ונחשפים מסמכי הנכס, הדיירים מודרכים – והכל מוכן לקראת מכירה מוצלחת. בנוסף, אנחנו ערוכים גם לפעילות מכירה ארוכת טווח: למשל, בתקופה בה נכסים צמודי קרקע מוחלפים בדירות המגדלים המפוארים ישנה חשיבות לאורך הנשימה ולסבלנות הרבה שיש למשווק;
אנו פועלים למכירה מוצלחת במספר אופנים, תוך השקעת כספים ומשאבים לאורך כל תקופת המכירה בין אם תמשך שבוע ובין אם תתארך עד שנה. תוכנית השיווק כוללת פרסום בעיתונות המקומית והארצית, קמפיין שיווק אינטרנטי נרחב ושילוט בולט.
אין אנו נוהגים לפעול בהיחבא; מכירת הנכס, על כל מאפייניו המדויקים מפורסמים בכל האמצעים ובכך אנו מאיצים את לוח הזמנים עד לתוצאה המיוחלת. זאת ועוד, אנו מקפידים כי כל הפעילות השיווקית תדווח ללקוחות באמצעות דוחות פעילות שוטפים כך שלאורך כל הפעילות נשמר קשר הדוק, קשר זה הוא אחת מאבני היסוד שפעילות המכירה.
כך, מזה 18 שנים אנו טורחים לשכלל, להתעדכן ולשפר את מה שנתפסת בעינינו כעבודת תיווך.