לקוחות ממליצים


לקוחות מרוצים וממליצים מכל חלקי הארץ

"את יניב אני מכיר שנים רבות מאוד. אפילו לא מסוגל לשחזר את שנת הפגישה שלנו. לדעתי כ – 13-14 שנה. כאדריכל העובד במקביל להרבה נותני שירות בענף הנדל"ן, יצא לי לא מעט להפגש עם אנשי נדל"ן. אם לאמר את האמת, רבים מהם היו חסרי הבנה מקצועית במקצוע שלהם עצמם. ורובם היו אנשי מכירות אגריסביים שלא ראו את האספקט האנושי בעסקה כל כך גדולה ומשמעותית עבור לקוחותיהם, העיקר במגזר הפרטי למגורים. מתנצל על ההכללה, אבל איני מחבב בכללי מתווכים… את יניב קלטתי מההתחלה.
ההומור, האנושיות, ההבנה שלו לגבי תפקידו ומקומו בעסקת נדל"ן הן נדירות. ראיתי אותו מתפקד כנותן שירות ללקוחותיו וגם כלקוח שלי שרכש שירותי תכנון אדריכלי. וכבעל מקצוע בענף הבניה והנדל"ן כבר עשרים שנה – אין לי מספיק מילים טובות להמליץ עליו ועל שירותיו המקצועיים. פעמים רבות במשך השנים הארוכות , עזרנו זה לזה בנושאים מקצועיים ולא רק.. מעולם לא עלה נושא התגמול בינינו. אני מכבד ומעריך מאוד את האיש המקסים הזה.
גילוי נאות: אני מחשיב את היחסים ביני לבינו כהרבה יותר מיחסי אדריכל- מתווך. עצם העובדה שבחרתי אותו להיות במקום כזה, אומרת הרבה על מה שאני חושב שהוא".

סימנהאוס אליחי. טבעון, מרץ 2020.

יניב הס תיווך בוטיק.

"לפני כשלושה חודשים רכשתי דירה באמצעות יניב. הייתי בסיטואציה לחוצה מבחינה אישית והיה צורך דחוף למצוא דירה שתתאים לצורכי משפחתי. כבר מפגישתנו הראשונה, חשתי כי לפני עומד אדם אמין, מקצועי שלקח ברצינות רבה את כל התהליך. יניב דאג לכל העסקה וגם לדברים שאינם כלולים בה. הוא היה מעורב בכל צעד: עירייה, בנק, שיפוץ. הוא היה זמין עבורי ותמיד דאג לתת מענה ענייני והולם. חשתי כי יש לי גב, שהוא נמצא שם בשבילי ושאיני לבד בעסק. אציין כי זו אינה הפעם הראשונה שאני נזקקת לשירותי תיווך דירות. עברתי דירות בחיי, הן בשכירות והן במצבי רכישת דירה, כך שהיה לי מקור להשוואה ויניב "לוקח בגדול". אני מודה לו על הכל."

ד.ח,  חיפה, ספטמבר 2015

4.6

"כשהחלטנו למכור את הבית הבאנו מספר מתווכים שיתנו לנו הערכת מחיר ומכולם התאהבנו מיד ביניבהוא היחיד שנתן לנו תחושה של אדם אמיתי, ישר וישיר. אז העברנו לידיו את הכפפות והוא דאג לנו בצורה מדהימה. אצל יניב למדנו את הפירוש המדויק למילה "בוטיק" – מפנקים אותך ודואגים לך עד לפרטים הקטנים ביותר, ואתה יודע שאתה בידיים טובות. יניב ליווה אותנו בכל שלבי המכירה (שהייתה מהירה ביותר), היה בשבילנו בהתלבטויות רכישת הבית החדש, למרות שלא היה בתיווכו, הוא ידע לחבר בינינו לבין הקונים כך שכולנו נהיה באותו הצד ולא אחד נגד השני. כמו כן, כשהיינו זקוקים לאנשי מקצוע כמו עורך דין, מודד וכו' תמיד היתה לו כתובת. היה תענוג למכור איתו את הבית ואנחנו ממליצים עליו בחום. המון הצלחה!"

אורלי סלע, אורן בסודו, חיפה. יוני 2015

4.1

"אני שמח מאוד על שפנינו ליניב הס לקבלת שרותי תיווך למכירת דירתנו בחיפה. מדובר ב"משרד בוטיק" המעניק שירות מקצועי, אמין ויחס אישי מן המעלה הגבוהה ביותר. יניב הס ליווה אותנו באופן צמוד בכל השלבים: החל מפרסום הדירה בלוחות המודעות ובשֶלט חיצוני, וכלה בהצגת הדירה לעשרות קונים פוטנציאליים תוך הקפדה על ייצוג האינטרס שלנו. מקצועיותו, אמינותו ויושרו,  נועם הליכותיו ואסטרטגיית ה- win-win  שלו השרו אווירה חיובית ונינוחה בכל המגעים עם הקונים ובכך סייע לנו לקבל מחיר הוגן עבור דירתנו".

אראלה וגיורא אנדן, תל-אביב, מאי 2015

cabirim

"שמחתי לקבל את שירותיו של יניב הס שניחן ביכולת מדהימה לתקשר וליצור כימיה עם אנשיםכמו כן שיטתו למכירת נכסים ייחודית ושמה דגש על פרטיםכל נכס הוא פרויקט בפני עצמויניב מכר לי כמה נכסים הייתי מאוד מרוצה מהשירות, היושרה וההגינות. מ."

מ.ש, קיסריה, מאי 2015

4.5

"יניב היקרברצוני להודות לך על השירות האדיב והמסור שנתת לי ולמשפחתי,  בדרך למציאת הדירה המתאימה עבורנו, ועד לסגירה הסופית של החוזה מול בעלי הדירההדירה שהצעת לנו התאימה בדיוק לצרכים ואני שמחה בכל יום על ההחלטה שעשינו לרכוש אותה. במהלך התהליך גיליתי כי עומד מולי אדם אכפתי, קשוב, ישר, אמין, ונעים הליכותשמחתי להכירך, ואני ממליצה לכל אדם שמחפש לקנות או למכור דירה להיעזר בשרותיך כמתווך. בברכה. א."

א.ל, הרצליה מאי 2014

4.4

"…אז ככה: נפגשנו בהמלצת בתנו האהובהמצאנו שפה משותפת כיהיית קשוב לצרכים שלנו, לא האצת ולא לחצת, היית סבלני וסובלני, מצאת זמן לבוא כשקראנו לך (למרות שידוע לנו עד כמה הנך עסוק), באת לקראתנו כמעט בכל בקשה, יעצת לנו והרגשנו שבאמת אכפת לך, דאגת לכך שנמכור את דירתנו במחיר שדרשנו וגם לאנשים טובים, כשסיימנו את העסקה נשארנו עם טעם טוב כי התשלום היה שווה את שירותך, עבודתך והשקעתך …"

ורה ואהרון, הרצליה, מאי 2014

VeraAharon

ניב הס ליווה אותי נאמנה במכירת דירה בתל אביב בתבונה רבה, בייזום רעיונות שיווקיים יצירתיים וטובים, בשיווק הנכס באופן מיטביבהגינות וביושר ֿראויים לציון, מה שהביא למכירתה לקונה הנכון בזמן סביר ובמחיר מצויןלאחר הניסיון המוצלח הזה לא היססתי לשכור את שירותיו שנה אחר כך במכירת נכס מסחרי בראשון לציון, דבר שהתברר כעסקה מוצלחת לא פחותמיותר לציין שהמלצתי עליו בכל פה לחברי הקרובים ללא היסוס."

צביקה צורף, תל אביב, נובמבר 2013

4.2.BMP

"יניב הס עזר לי למצוא את ההשקעה של חיי. אחרי שנפגשנו ועשינו יחד סדר לגבי מה בדיוק אני מחפש ומה בדיוק אני יכול להרשות לעצמי, יניב עשה סקר שוק וכמה ימים אחרי כן הלכנו לראות נכסים. הלכתי על ההמלצה שלו, תוך שבוע סגרנו עסקה והנכס מאז הכפיל את ערכו ותמיד היה מושכר. כל זה בסבר פנים נאות, יושרה ושרות מצוין"

אמיר רוקמן, חיפה, ינואר 2008

תיווך יניב הס חיפה